Please check reviews here, thank you. :)

Reviews (6)

Wonderful tour Sofia, we really enjoy the tour. We really like the night market tour with you, specially my wife. She's sure she will be back Taipei with empty luggage to shop 'till drop over there. Even the weather was not good but it was fun and memoriable. Moreover we got bonous in this tour to see the parade with you. Thanks to your ardent energy to take us whole day. We will see you again in the future when we come back Taipei

夜市の雰囲気を楽しみたくてお願いしました。週末でものすごい混雑した中、私のことを大変気遣ってくれ、彼女のおかげで旅行がさらに楽しいものになりました。一生懸命楽しませようとしてくれたSofiaに感謝。

1人で行った時に案内してもらいました。 
私のつたない英語でも、何とかコミニュケーションをとろうとしてくれて、とても親切でした。 
美味しいお店を効率良く案内しながら、写真も進んで撮ってくれ、1人旅の私には、自分が映った写真がたくさんできて、いい思い出が残りました。 
最後はお腹いっぱいになって、その場で食べれないと言ったら、ここのは是非食べた方がいいよ!と、持ち帰りを頼んでくれ、電車で持ち帰りながら地元の人の気分を味わいました!

彼女は非常におもてなしあふれる女性です。 

ちょっと時間に合間ができたので、台湾に行くことにして、あまりモチベーションが高くなかったのですが、彼女が旅行前に入念に、ここがいいとか説明・紹介してくれて、ワードファイルでまとめてくれたので、こちらの旅行気分も盛り上がった。 

現地でも思い出つくりのためにたくさん写真を撮ってくれて、まるでデートしている気分でした。実際デートですけどね(笑)また、ローカルなルール、地下鉄で水を飲もうとして係員に捕まっちゃって、罰金を払うシチュエーションになったけど「この人は日本人で、ここのルール知らないんです」(ってたぶん中国語で説明してくれたと思う。)ってのフォローで、無罪放免(笑) 
台湾の日常の文化も知ることができて(買い物のレシートが宝くじになっているとか。「るるぶ」とかに買いてないでしょ(笑) 

彼女のツアーは人気があるので、なかなかスケジュールが取れないけど、JTBとかの高くて退屈なツアーよりはるかに面白かったよ。日本の旅行代理店のやってるツアーにさんかしても写真にあるようなビンロウとかに挑戦できないよ! 
またよろしくね!

Sofia is an ordinary Taiwanese girl that has very kind heart. She always does casual consideration for client .You can know a custom and the way of thinking of the local person a little through a conversation with her who is talkative naturally If you participate in her 1-day tour and may make your trip the rich, tasteful one which cannot taste the trip by the ordinary tour.

arrow
arrow
    全站熱搜

    SoFi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()