2010-7-1 @ 台南新光 with 妹

要不是因為妹
我才不想看這部電影
但為了讓她開心 
我必須這麼做

而且看這部電影時 充斥著像她一樣大的孩子
風靡著愛德華
那種感覺我懂
但我已經沒有這種感覺了

所以看這部電影真的很吵
一群一群像國中生的小朋友分別聚集在一起
看電影嘰嘰喳喳 一副電影院是他家一樣
一點也不在乎別人想安靜看電影的感覺
後面 左邊 右邊 不誇張 要不是妹被我制止 
我想他也一定想跟我分享他每一刻的心情
那些被我制止的小朋友 仍然無法停止討論
之後 我放棄了 囧………

這部電影總結來說 滿足了這個層級小朋友的幻想
夢幻的場景 像童話一樣
俊帥的男主角Xavier Samuel Robert Pattinson Taylor Lautner
女主角Kristen Stewart自唉自憐
吸血鬼是另外一個世界的劇情
我想這部電影是很成功的
讓這些需要點迷戀東西的小朋友有個依靠是好的

If my sister don’t ask me to see this movie, I won’t see this movie actually, however, seeing her smile on the face makes me happy. While seeing this movie, the theatre was full of teenagers like her age, and they talked while the movie is showing, finally, I gave up telling them to be quite.

In conclusion, this movie is really successful, they fill the dreams of handsome men and beauty get together doing things that teenagers will crazy for, I think it’s not a bad thing for them.

arrow
arrow
    全站熱搜

    SoFi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()